Saturday, April 6, 2019

Hänt en del

Vore trevligt om det gick att skriva inlägg via mobilen men orkar inte göra så p.g.a av för många felskrivningar och annat så håller mig till datorn och därför blir inläggen lite laggande.

Senaste inlägget var 28/3 och sen dess har det hunnit hända väldigt mycket. Har ökat i Swedbank med 200 st för 130.35 krs. Tror helt klart att de kommer att reda ut soppan och tror den är väldigt överdriven.

Utdelningar flödar in och efter ynka 5 dagar i denna april månad 2019 är summan 34920 kr (för 5 dagar i april alltså) och april är inte slut än!!! Underbar känsla faktiskt och har kämpat länge för att nå hit, varit 15 st extremt kämpiga månader som nu äntligen på riktigt börjat bära frukt.

Inköp:


Redan 2019-04-04 hade utdelningar för 37652 kr inkasserats totalt för 2019 vilket överskrider totala utdelningarna för hela 2018 som var på 28190 kr med 33.6%!!!

Ännu verkar ingen hittat till min blogg, har inte heller gjort någon reklam alls för den utan tänkt se om det löser sig av sig självt. Vi får se.

Sen många månader tillbaka är investerandet snart det enda jag tänker på förutom min underbara familj. Jobbet slukar fortfarande ganska mycket tankekrafter det med, ibland bra och ibland dåligt. Det beror lite på vad det handlar om, som idag har jobbet malt under hela lördagen i mina tankar eftersom jag har ett problem att lösa. Hade egentligen tänkt att jobba lite under dagen men så blev det inte, fanns inte tid till det och nu på kvällen är det naturligtvis roligare och trevligare att knäcka ett par öl tillsammans med investeringstankar och bloggar. Vädret har varit fantastiskt idag och hann med hjulbytet på bilen inklusive biltvätt samt en del lek med barnen.


No comments:

Post a Comment