Juni månad närmar sig sitt slut och idag skramlade lönen in från jobb#1. Som vanligt en höjdardag för Kalkyl och som innebär:
- pliktroget betala de räkningar som ska betalas
- fördela resterande slantar till barnen, till egensparet och buffertar
- göra diverse bokföring i Mästerexcelarken samt andra ark.
Börsveckan har hittills varit både uppfriskande och spännande och några nya milstolpar har kunnat bockas av i Mästerexcelarken tillhörande den Kalkylska Pengamaskinen! Det är lika roligt varje gång!
Läste nåt om superinvesterare på Avanza, läs här på Avanza Placera, och superinvesterarna har tydligen lyckats att klara av fantastiska +33% på ett år (2025-06 -> 2026-06). 1.5% av kunderna har mäktat med denna fantasiska prestation och utveckling. Kalkyl placerar sig mycket glädjande i denna andel och den Kalkylska Pengamaskinen mäktade med hela:
+36.0%
- OMX30 +29.7%
- OMXS30GI +33.0%
No comments:
Post a Comment