Wednesday, February 19, 2020

Sammanfattning 2019

Den har nu skrivits och finns att läsa här!

Höll nästan på att glömma att skriva in den men blev nu alltså gjort efter lite genomläsning av några inlägg och studerande av resultaten som avslöjade att jag inte skrivit in sammanfattningen än...

Jag ska också passa på att tacka alla som läser, alla bloggare (som läser eller inte läser min blogg) för det är tack vare oss alla som vi alla går framåt. Det är min fasta övertygelse om att vi alla på olika vis inspirerar, hjälper och utbildar varandra och det är något väldigt speciellt med detta! Det är inte nödvändigtvis så att vi alla strävar efter FIRE men i ärlighetens och i enkelhetens namn kanske vi ändå ska tillskriva oss och detta fenomen till just FIRE.

Stort tack till Er alla för Er kämparanda! 

/Vänligen Kalkyl

1 comment:

  1. Jag har mycket glädje och spänning i mig, jag är torpey clare, varit lycklig med mitt äktenskap, inte förrän min make började lyssna på skvaller om att jag inte var trogen mot våra äktenskapliga löften, jag försökte få honom att förstå att de var skvaller och lögner, men han förlorade kärleken, förtroendet och förtroendet för oss. Så vi blev nagande par och ansökte sedan om skilsmässa, senare blev vi separerade. år efter vår skilsmässa försökte jag leva ett normalt liv utan honom men jag kunde inte, så jag började en strävan efter att få tillbaka min ex man, då jag hänvisades till, BaBa ogbogo en stor och mycket andlig man som kastade en älskar stava på mig och fick min EX att återvända till mig. Jag är överväldigad, så jag släpper hans kontakt här för dem som har problem med äktenskap och äktenskap, så att han kan hjälpa till med bra verk. E-post: greatbabaogbogotemple@gmail.com. Eller hans whatsapp-nummer ... +2349020168697. Ta kontakt med honom, se hur stor och kraftfull han är. Hjälper också i dessa frågor ...

    (1) Sluta skilsmässa.
    (2) End Barrenness.
    (3) Lycka till stava.
    (4) Äktenskapspell.
    (5) Bli av med andliga problem.

    ReplyDelete